hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 167
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Online szakmai találkozón mutatták be, hogy a magyar cégek miként válhatnak sikeressé a külföldi piacokon is.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-05

A magyarországi áruházlánc ismételten kiváló márkának bizonyult.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

SuperShop pontgyűjtés és számos kényelmi szolgáltatás a MySPAR applikációban.

#4
Store Insider
2020-06-02

Fennállásának 15. évfordulóját ünnepli a Manna ABC.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Házhozszállítás a sarki kisboltból is – így változtatta meg a koronavírus a vásárlási szokásainkat.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-04

Fagyasztott formában lehet megvásárolni a termékeket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

Az országosan 82 települést érintő töltőponthálózat kiépítése 2019 tavaszán kezdődött meg.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-06

Április 6-án indul a SPAR és a Főtaxi Csoport új TAXI SHOPPING szolgáltatása.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-02

Egy vidéki hipermarketet és három szupermarketet modernizált a SPAR mintegy 3,3 milliárd forintból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.