hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 164
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-24

Mi áll a hűtlenség mögött? Szükséges-e marketingstratégiát váltani?

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-24

A lusta és az elfoglalt emberek életét is megkönnyítheti a találmány.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-17

Idén nyolc tematika körül forog a kiállítás Düsseldorfban, ahol 61 ország, közel 2400 vállalata képviselteti magát.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-28

Kifli.hu: Új szereplő Budapesten az online élelmiszerboltok piacán.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-06

Interjú Szitai Ádámmal, a Partner in Pet Food értékesítési igazgatójával.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-12

A 200 embert foglalkoztató Marneváll Zrt. évente 11 ezer tonna feldolgozott baromfiterméket állít elő.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

A dm megőrizte piacvezető pozícióját: több mint 8 százalékos forgalmi emelkedést értek el.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

A COOP számos dolgozójának munkáját díjazták az Európai Kereskedelem Napján.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-04

A modernizációra 1,8 milliárd forintot fordított az üzletlánc.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-30

Az áruházlánc franchise hálózatához mára már 186 üzlet tartozik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.