hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 138
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Miért érkezik meg nehezebben az FMCG-szektor az online térbe?

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Az üzletlánc egy maglódi és egy budapesti üzletét újította meg összesen mintegy 752 millió forintból.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A cég áruházaiban évek óta növekszik a szezonális grilltermékek iránti kereslet.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-27

Közel 10%-os növekedés: több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-07

15 éves a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-05

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. A Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

A hagyományos boltok azért még őrzik a bástyáikat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.