hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 148
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A Duna Plázában, illetőleg Tatabányán kezdték meg működésüket az áruházak.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Az egyik legnagyobb termelő ország betiltja a pálmaolaj mentes termékeket.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Globális felmérés készült a kényelmi termékek összetevőiről.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-09

A fitneszmánia és a zöldségek drágulása is felfelé hajtja a ready-to-eat termékek forgalmát.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-11

1,5 milliárd forintból fejlesztettek, Érden, Sárváron, Szigetváron és Szegeden.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-09

Termékelőny: Mérsékelt zsírtartalom, sokféle hasznosanyag.

#7
Store Insider
2019-06-26

Derül ki a Nielsen márkahűséget firtató felméréséből. A printhirdetések még riasztóbb mértékben nem tudnak hatást kiváltani.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-24

Vezérigazgatói kerekasztal az FMCG TOP konferencián.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A személyesség jelenti majd a kulcsot a túléléshez - hangzott el a Shop Experience Design Sprinten.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-05

4,2 milliárd forintból valósult meg a beruházás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.