hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 434
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

Az internet-felhasználók egyáltalán nem veszik készpénznek a közösségi médiában megjelenő információkat.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Miért érkezik meg nehezebben az FMCG-szektor az online térbe?

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Bankkártyával csak minden ötödik magyar fizet napi szinten. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Az amerikai jogalkatók kezdik betiltogatni a készpénzes fizetés lehetőségét mellőző boltok üzemeltetését.

#5
Store Insider >> rovataink >> innováció
2019-04-02

Kína és az Egyesült Államok után Magyarországot is meghódíthatja a QR-kódos fizetés.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

Az új cafeteria szabályok nyomán érezhetően csökkent az ebben  gondolkodó vállalkozások aránya. 

#7
Store Insider
2019-03-21

Így lehet hatékonyabb a munkaerő megtartása.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Így reagáltak a cégek a Cafeteria csomagot érintő változásokra.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

Az ellenkezőjét csinálja az Amazon annak, amit eddig tett. Az interneten született Amazon egyre inkább hagyományos boltokban gondolkodik.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A rendezvényen többek között az afrikai sertéspestis vadászatra gyakorolt hatásairól is szó esik majd.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.