hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 51
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A nagyívű akció során számos szabálytalanságra derült fény az internetes üzletek működésében.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-26

A Bizottság egyértelmű tájékoztatást kér a kereskedőktől az árakról és az árengedményekről.

#3
Store Insider
2019-02-15

A visszaküldött áruk egyre nagyobb üzleti lehetőséget jelentenek az USA-ban.

#4
Store Insider
2019-02-07

Nagy Lépéssel a fenntartható közösségekért.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Egy új projekt jelentősen mérsékelheti a fogyasztói egyutas csomagolások mennyiségét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A gyártójuk szerint a járművek a gyalogosok lábai közt játszva elmanővereznek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

73 millió forintos keretösszeggel támogatják a sertéságazat piaci megjelenését.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A világ fele külföldről is vásárol az Interneten, a magyar webshopok viszont nincsenek a legnépszerűbb célpontok élmezőnyében.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Az egyik legnagyobb amerikai kiskereskedelmi üzletlánc új szintre kívánja emelni az élelmiszer-rendelés élményét.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Öt éves a Tesco online. Az áruházlánc az elmúlt években 20 millió rendelést kézbesített.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.