hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 343
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-21

Negyven vendéglátóhelyen csapolják a First Craft Beer ingyen korsó sörét.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-23

Linkgyűjtemény készült a házhozszállítást vállaló kisüzemi sörfőzdékről.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-20

A termékük ingyenes becsomagolásával nyújt támogatást törékeny sörfőzdéknek egy amerikai vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-04

Édesanyjának főzi legfinomabb söreit a Második Soproni Sörverseny győztese.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-11

Fontos technológiai előrejelzések az SAP-tól.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-30

A látogatók például ehető látványosságokkal is találkozhatnak az eseményen.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-23

Aranyérmes lett egy magyar sör a világhírű World Beer Idol versenyen.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-02

Már lehet nevezni a Kézműves Sörfesztivál sörversenyére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.