hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 922
#1
Store Insider
2019-03-18

Tavaly a 390 gyanús tételből, amelyik Kínából érkezett, 17 százalék valóban szennyezettnek bizonyult.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

A 90 000 palacknyi ital nem jutott el a címzetthez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A vállalat vezérigazgatója szerint a piaci környezet 2019-ben kihívást jelent majd a cégnek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A termékből több mint 15 uniós országba jutott, köztük hazánkba is.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Hat év óta először gyorsuló ütemben nőtt a Nestlé svájci élelmiszeripari konszern bevétele.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Kínát is meghódíthatják a HYD Kft. csökkentett deutériumtartalmú ivóvizei.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

A Tej Terméktanács szerint ma már több a magyar, mint a külföldi tej a boltokba.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

Rohamosan terjed a cirok élelmezéscélú felhasználása.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

2019-ben az ázsiai ország válhat a világ vezető kiskereskedelmi piacává.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Meglepő módon Hollandia a lengyel NFC-termékek legnagyobb piaca.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.