hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1022
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

A luxuscikkek piacán ugyanakkor hiányoznak a pénzes vevők.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

Kínában már látszik, hogyan változnak a fogyasztói szokások.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

Megtartotta a járványidőszakot követő első Üzleti Klub eseményét a Magyar-Kínai Gazdasági Kamara.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

Az Aldi idén is támogatja a Bátor Tábort, amelyet most digitálisan rendeznek meg.  

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

A kínai járványügyi központ szerint nem bizonyított, hogy a Covid-19 étkezés útján is terjedne.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A FAO élelmiszerár-index szerint negyedik hónapja csökken az alapvető élelmiszerek piaci ára.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-29

Élelmiszervásárláskor a vevők többsége ellenőrzi a kiszemelt termékekben rejtőző zsír típusát és mennyiségét.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

Kína élelmiszeripari készletezésre szólította fel az élelmiszeripari vállalatokat a járvány második hulláma okán.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-18

Szorgalmazzák a kínai beszállítók kizárását az amerikai vállalatok ellátási láncából.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

A szervezet szerint világszerte mérséklődik a gabonafelhasználás

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.