hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

Meghallgatásra talált egy francia állatvédő szervezet kezdeményezése az Európai Bíróságnál.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Az ország az EU legtöbb államában bevett gyakorlattal szembe megy.

#3
Store Insider >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

A létesítmény később híd lehet az európai, az izraeli és az amerikai kóserélelmiszer-piac ellátásában.

#5
Store Insider
2017-08-08

Idén harmadik alkalommal rendezik meg a fővárosban a szabadtéri Sóletfesztivált. 

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség vezető rabbija szerint az üzem szimbolikus jelentőségű.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-25

A baromfitenyésztés és feldolgozás folyamata a lehető legkíméletesebb módon történik majd meg az üzemben.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-30

Az Israfood magyar standjánál a közel-keleti országban különlegességnek számító termékeké a főszerep.

#9
Store Insider
2015-10-20

A sikeres korábbi rendezvények folytatásaként ismét megrendezik az IFS Élelmiszer-biztonsági Konferenciát..

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-10-14

Ezzel már 54 tétel alkotja a legkiemelkedőbbnek ítélt magyar különlegességek lajstromát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.