hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-23

2019 utolsó negyedévéhez képest globálisan 14 pontot zuhant a mutató.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

A COVID-19 világjárvány hazai megjelenése a vásárlási szokásokat seperc alatt átalakította.

#3
Store Insider
2020-02-04

Nielsen index: 2,5 billió forintot hagytunk ott a kiskereskedelemben 2019-ben.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A 2008-as csúcsot is meghaladta az optimizmus mértéke, amely a kiskereskedelemben is érezteti a hatását.

#5
Store Insider
2017-08-17

2009 óta nem voltunk ilyen optimisták a pénzügyi kilátásainkat illetően. Európában hullámzó a bizalom.

#6
Store Insider
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-27

Április 25-26-án megtartották a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségénekéves konferenciáját

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-01-23

60 országra kiterjedő felmérést készített a Nielsen.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-10-09

Már nem minden esetben van szükség arra, hogy a cégek egyesével megkérdezzék a fogyasztókat, ha új terméket akarnak piacra dobni.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2012-05-02

Magyarországon 32 pont a fogyasztói bizalmi index. Ez a világon a legalacsonyabb mutató a közvetlenül előttünk helyet foglaló Görögország, Portugália, Horvátország, Olaszország, Dél-Korea és Franciaország mögött.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.