hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 479
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-12

A környezetet kevésbé károsító változatok lépnek a helyükbe.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-05

4,2 milliárd forintból valósult meg a beruházás.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-03

Elektromosautó-töltőket telepít hazai áruházaihoz a SPAR - Megvannak a helyszínek.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A COOP Gazdasági Csoport tavaly 4 százalékkal növelte árbevételét.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

Trendek az Auchan idei kültéri bútor választékában.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

A Tetra Pak újabb piacokon vezeti be ismét az eredeti Tetra Pak csomagolást.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-05-08

A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webshopját, a házhoz szállítási szolgáltatás Budapest teljes területén és 49 környező településen érhető el.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-07

Jönnek a vadonatúj termékek?

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Sem mesterséges aromákat, sem tartósítószereket nem tartalmaznak az italok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.