hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 280
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

Új eszközzel bizonyítja a fenntarthatóság melletti elkötelezettségét a Henkel.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-02

A UPS 18. alkalommal adja ki éves fenntarthatósági jelentését.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A cég elkötelezte magát a „planetáris határokat” tiszteletben tartó modell megvalósítására.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

3+1 dolog, amit nem tudtunk a növényi étrendről.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A borok üvegcsomagolása az anyag összes jó tulajdonsága ellenére az újrahasznosítás problémájával küzd.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

A kínai járványügyi központ szerint nem bizonyított, hogy a Covid-19 étkezés útján is terjedne.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-09

Videokonferencián tekintették át az új uniós költségvetés és a Green Deal agráriummal összefüggő kérdéseit.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-08

Rekordot döntött tavaly az egy főre jutó globális halfogyasztás - áll a FAO új jelentésében. 

#10
Store Insider
2020-06-04

Megérkezett a Diadermine Lift+ BOTOLOGY (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.