hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 67
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Aggasztó jelentést adott ki a világ élelmezésének kilátásairól a FAO.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Január közepétől többszörhasználatos pohárban adják ki az elvitelre szánt kávét Bécsben.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Az egyszer használatosakat nagy valószínűséggel igen.

#4
Store Insider
2018-12-12

Az E.ON megbízásából 7 európai országban 7000 embert kérdeztek arról, hogy mit tartanak a legnagyobb társadalmi kihívásnak.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

Itthon is betilthatják az egyszer használatos szatyrokat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

Továbbra is az árverés a nélkülözhetővé vált, ám jó állapotú gépek legeredményesebb értékesítési formája.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

Mindenki másképp próbál befurakodni a műanyag szívószálak mögött éppen kialakuló piaci résbe.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A cél az újra-hasznosított hulladék arányának növelése.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

A Jófogás tavaly 40 Szabadság-szobornyi fémhulladékot spórolt meg.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Újbóli házi hasznosítás helyett a szelektív kukát ajánlják az egészségügyi szakemberek és a gyártók is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.