hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 258
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-10
Dr. Beneda Attila családpolitikáért felelős helyettes államtitkár az Auchan jótékonysági akciójával nyitotta meg az idei tanszervásárlási szezont.
#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-03

Interjú a dm megújult kínálatának kialakításáról Kanyó Rolanddal, a dm marketing és PR menedzserével.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

A cég 75 százalékban újrahasznosított alumíniumcsomagolást használ. 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-20

Az idei évi beruházásokkal összesen 100 Coop üzlet működik majd napelemes technológiával.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

"Felelős vállalatként termékeink 95%-a már a jövő csomagolásában, az aludobozban kerül forgalomba."

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Ismét bővült a SPAR környezetbarát termékeinek köre.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A cég megszüntette kínálatában az eldobható műanyag termékek értékesítését.

#8
Store Insider
2020-06-02

Fennállásának 15. évfordulóját ünnepli a Manna ABC.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-12

Ha a legjobbat szeretnénk választani, valamennyi összetevőt érdemes  alaposan megvizsgálni.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.