hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 537
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

Plasztikpalack-visszaváltási rendszer bevezetésére készül a délnyugat-európai ország.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-01

A helyi áruházakban egy év alatt felére csökkent a számuk.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-25

A cég ezúttal az ausztriai egységeiben teszi környezettudatosabbá a vásárlás folyamatát.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-02

A szállítmányozási piac nehéz helyzete, megnehezíti az élelmiszerek napi mentését.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-02

A kísérlet eredményei reménykeltőek.

#6
Store Insider
2019-06-27

Jótékony akcióra buzdít a kultikus páros a Tesco kampányában.

#7
Store Insider
2019-06-26

A World Sustainability Organization megkezdi magyarországi tájékoztató kampányát.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-25

Szorul a hurok a műanyag gyűrűs csomagolási technika körül. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

A természet megköszöni, ha betartjuk őket.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-14

2019. június 15-én és június 16-án korlátozás nélkül közlekedhetnek a nehéz tehergépkocsik az utakon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.