hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 589
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

A Magosz elnöke szerint a stratégiában megfogalmazott követelményekre képtelenség felkészülni.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-03

Az EU egymilliárd eurót fektet be a tiszta technológiákkal kapcsolatos kezdeményezésekbe.
 

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

Hipermarket kategóriában „Az Év Boltja” cím büszke tulajdonosa idén a tatai INTERSPAR lett.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Új intézkedéseivel és vállalásaival az eddigieknél is határozottabban lép fel a klímaváltozás ellen a vállalat.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-04

A WESSLING Hungary Kft. az idén immár második alkalommal nyerte el a Superbrands Business díjat.

#7
Store Insider
2020-05-20

Semjén Zsolt visszavonta az egyszer használatos műanyagok betiltását szorgalmazó törvényjavaslatot. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Már a SPAR teljes üzlethálózatában elérhetőek a többször használatos tasakok, valamint a szilikonfedelek.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-15

Május végére végleg kivonja portfóliójából az egyszer használatos műanyagokat az Auchan.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-04

Ingyenes tanácsadást nyújt legalább 50 vállalkozásnak a coach-szövetség és a MagNet Bank.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.