hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 509
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Úgy néz ki, nekik például kedvezni fog az új uniós költségvetési ciklus.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

2019-2022 között, az általa kezelt 5 kockázati tőkealapon keresztül helyezi ki az összeget a cégekhez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Üzleteinek felújítása és működtetése során kiemelt figyelmet fordít az energiatakarékosságra az áruházlánc.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

A film főszereplője egy polipmániás kislány.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Összefogott a vállalat és az Ellen MacArthur alapítvány. 

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Egy környezetvédő szervezet egymillió dollárt ajánlott az egyházfőnek, ha a nagyböjt alatt nem fogyaszt húst.

#7
Store Insider
2019-01-16

A lisztkukac-burger és selyemhernyó-snack már a "spájzban" vannak.

#8
Store Insider
2019-01-16

Az OTP Bank Nyrt. nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#9
Store Insider
2018-12-17

A Tetra Pak 3 tippel segít csökkenteni a csomagolás mennyiségét a környezettudatos karácsony jegyében.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

A legtöbb Vénusz étolaj palackja 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.