hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 520
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

Tulajdonképpen korszakos jelentőségű tilalmat fogadott el az EU általános ügyekkel foglalkozó tanácsa.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Fogyasztói motivációk: kényelem, ár, fenntarthatóság.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

A Tetra Pak újabb piacokon vezeti be ismét az eredeti Tetra Pak csomagolást.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

A biomassza alapú gazdaságra fókuszál a részleg.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-26

A környezetvédelem területén a leggyorsabb változást úgy érhetjük el, ha mi magunk változunk.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-15

Magyarország és Szerbia hatalmas potenciállal rendelkezik az IT szektor és a mezőgazdaság területén.

#9
Store Insider
2019-04-02

A SPAR üzleti filozófiájának egyik sarkalatos pontja a környezettudatos vállalatirányítás.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-27

Közel 10%-os növekedés: több mint 617 milliárd forint forgalmat realizált a SPAR 2018-ban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.