hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 553
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

A dm megőrizte piacvezető pozícióját: több mint 8 százalékos forgalmi emelkedést értek el.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-04

A modernizációra 1,8 milliárd forintot fordított az üzletlánc.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-29

A felirat a cég összes mikroműanyag-mentes sajátmárkás kozmetikai termékén szerepelni fog.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-24

A cég a körkörös papírgazdaság elvét követő modelljével 3 év alatt 105 tonna kartondobozt hasznosított újra.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

Az egyezmény egyebek mellett öntözéssel kapcsolatos intézkedéseket is érint.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

A cél „a közvéleményt befolyásoló tévhitek és előítéletek eloszlatása”.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-15

Magyar ezüstérem a nemzetközi gyerekfoci tornán. Két korosztályban is sikerrel szerepeltünk a világkupán.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-08

Az aludoboz végtelenszer újrahasznosítható.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-04

A Tesco, az Invitech, az E.ON és a Coca-Cola is kiérdemelte az Effekteam elismerését.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-01

Égő esőerdők és élelmiszerimport.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.