hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 228
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

A szervezők a vendéglátásban és közétkeztetésben érintett vállalkozókat kívánják megszólítani az akcióval.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-30

60 millió forint értékű élelmiszer a Heim Pál Gyermekkórháznak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Romániában.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

Az esemény fókuszában egyebek mellett az élelmezésvezetők munkájának támogatása áll.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Az eseményen például lecsókészítési kompetenciájukról is tanúbizonyságot kell majd tenniük a résztvevőknek.

#6
Store Insider
2019-04-29

Nagy érdeklődés mellett, közel 400 fő részvételével lezajlott a 12. Hungalimentaria konferencia és kiállítás.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

Az AMC versenyén az ifjú séfeknek hazai alapanyagokból készült ételekkel kellett lenyűgözniük a zsűrit.

#8
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#9
Store Insider >> rovataink >> innováció
2019-04-01

Technológia és jövő az élelmiszer-fogyasztásban.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-14

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.