hirdetés
2020. január. 19., vasárnap - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 233
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-10

Egészségügyi csodafegyver vagy az innovációs és versenyképességet rontó tényező?

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-06

A SPAR rendezvényén speciális tápanyag-igényű gyerekeknek kellett elemózsiát készíteni.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-13

Lezárult a Közétkeztetési Szakácsverseny (KÖSZ) 2019-2020 elődöntő szakasza.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-17

Az országos kampány célja az egészségtudatos táplálkozás népszerűsítése a legfiatalabbak körében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-11

Megkezdődnek a közétkeztetési szakácsverseny elődöntői.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

A szervezők a vendéglátásban és közétkeztetésben érintett vállalkozókat kívánják megszólítani az akcióval.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-30

60 millió forint értékű élelmiszer a Heim Pál Gyermekkórháznak.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-16

Romániában.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

Az esemény fókuszában egyebek mellett az élelmezésvezetők munkájának támogatása áll.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Az eseményen például lecsókészítési kompetenciájukról is tanúbizonyságot kell majd tenniük a résztvevőknek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.