hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 123
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

354 márka adatalapú igazságának nyomában.

#2
Store Insider
2019-02-15

A visszaküldött áruk egyre nagyobb üzleti lehetőséget jelentenek az USA-ban.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-07

A Lidl és az MDOSZ közös kutatást indít, amely célja a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítése.

#4
Store Insider
2019-01-22

Bátran álltak bele egy fontos témába, de lehet, hogy közben elidegenítik a célközönségüket.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Egy online kutatás szerint a cabernet sauvignon, a rosé cuvee és a merlot a legkedveltebb a körükben.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

„Olyan, mint egy kiéheztetett ember, aki most annyit eszik, amennyit csak bír” - interjú Töröcsik Máriával.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Az ABB Ability™ technológiája a műanyagszemét egyre növekvő problémájának kezelésében.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-21

FMCG-gyártó-, kereskedelmi és szolgáltatóvállalatok 223 felső vezetőjét kérdezték.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az online élelmiszer-kereskedelem az egyik legdinamikusabb terület.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.