hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 352
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Az EU némely célkitűzése ellen a WFO éves közgyűlésén is szót emelt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-26

A cég adózott eredménye viszont 35,3 százalékkal csökkent.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

Idén a társaság igazgatósága dönt a napirenden szereplő kérdésekben.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-19

A Henkel ismét megerősíti stratégiai irányvonalát a célzott növekedés elősegítésére.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

A 2019-2020-as üzleti évben az árbevétel gyakorlatilag változatlan maradt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-24

A World Farmers' Organisation egyesíti a nemzeti gazdaszervezeteket és mezőgazdasági szövetkezeteket.

#7
Store Insider
2020-03-13

Hét kategóriában díjazták 2019 legkiválóbb menedzsereit.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-06

Többek között a lassuló gazdasági bővülés is jelentősen befolyásolta az eredményeket.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-28

A koronavírus által okozott járvány miatt jelentős nyereségcsökkenésre számít a világ legnagyobb sörgyártója.

#10
Store Insider
2020-02-26

Kapitány István lett a Menedzserszövetség új elnöke.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.