hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 113
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

Az értéke 500 millió euróval volt kisebb az egy évvel korábbinál.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-08

Az első fél évben éves szinten 787 millió euróval csökkent az áruforgalmi exporttöbblet.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-01

Az élelmiszerek külkereskedelme 916 millió euró aktívumot hozott.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-24

Innovatív élelmiszerekkel készült az AMC a Summer Fancy Food-ra.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-13

Farkas Sándor bejelentette, hogy a 79. OMÉK partnerországa Marokkó lesz.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

Jelentés készült a mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek exportjának és importjának tavalyi alakulásáról.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Az exporton belül nőtt a magas feldolgozottságú termékek aránya.

#8
Store Insider
2019-01-22

Franciaország, Japán és Szaúd-Arábia magyarországi nagykövetével tárgyalt az agrárminiszter.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

A külkereskedelmi aktívum 401 millió euróval kevesebb lett az egy évvel korábbinál.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

Júliusban mind a ketten kétszámjegyű bővülést mutattak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.