hirdetés
2020. február. 27., csütörtök - Edina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 118
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-07

A behozatal 2.6 százalékkal nőtt decemberben.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-09

Októberben a kivitel euróban számított értéke 6,7 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

A kivitel négyötöde az Európai Unió országaiba ment.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-04

A világgazdasági helyzet romlása és az EU-transzferek hatásának kifulladása miatt mérséklődhet a lendület.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-21

A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek importja és exportja is nőtt az első fél évben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

Az értéke 500 millió euróval volt kisebb az egy évvel korábbinál.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-08

Az első fél évben éves szinten 787 millió euróval csökkent az áruforgalmi exporttöbblet.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-01

Az élelmiszerek külkereskedelme 916 millió euró aktívumot hozott.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-24

Innovatív élelmiszerekkel készült az AMC a Summer Fancy Food-ra.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-13

Farkas Sándor bejelentette, hogy a 79. OMÉK partnerországa Marokkó lesz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.