hirdetés
2020. július. 05., vasárnap - Emese, Sarolta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 343
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

Közel hetvenféle grilltermékkel és környezetkímélő grilleszközökkel indítja az idei sütési szezont a Lidl Magyarország.

#2
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-05-25

A vásárlók számos csirke-, pulyka-, kacsa-, sertés-, valamint marhahús között válogathatnak. (x)

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-21

A kimutatott mikroorganizmusok a nagy kockázatú fertőzések ellen alkalmazott antibiotikumoknak is ellenállnak.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-15

A Bács-Kiskun megyei gazdaságokban forgalmi korlátozást vezetett be a Nébih.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-07

A pusztaföldvári állományt madárinfluenza-gyanú miatt számolták fel.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-26

A madárinfluenza H5N8 altípusának jelenlétét igazolták egy Bács-Kiskun megyei kacsatartó gazdaságban. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-12

A hazai gazdaságokban a szárnyasok és a kiskérődzők létszáma is zsugorodott.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

Az év eleji madárinfluenzás esetek főleg a pulykatartást érintik.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-07

A Bocuse d'Or hazai döntőjén Kelemen Roland érdemelte ki a S.Pellegrino Fenntartható Gasztronómia Különdíját.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-06

A Babel séfje győzedelmeskedett a versenyen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.