hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1105
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-19

A NAK megalapította a Digitálisinformáció-szolgáltatók és technológiai fejlesztők, innováció munkacsoportot.

#2
Store Insider
2019-07-16

Minden eddiginél szélesebb körben indul a magyarok kenyere- 15 millió búzaszem program.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-16

A fiatal cégek magyar befektetőkkel ismertették meg a tevékenységüket.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-11

Az ASP távol-keleti elterjedése miatt jelentősen átrendeződött a világ sertéspiaca.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-11

A Magyar Pékszövetség idei Kenyérversenyére csaknem félszáz nevezés érkezett.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-10

A NAK a hatályos jogszabályoknak megfelelően aktualizálta az összefoglalót.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-05

A kamara arra kéri élelmiszereket előállító tagjait, hogy ebben a hónapban mérsékeljék műanyaghasználatukat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-04

A kamara ingyenes programokkal, zöldség- és gyümölcskóstoltatással támogatja a Példakép Tábort.

#9
Store Insider
2019-07-03

Az EU agráriuma számára kritikus megállapodás született.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-03

Az adóellenőrök többek között a számla- és nyugtaadást, valamint az online pénztárgépek üzemeltetését vizsgálják.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.