hirdetés
2020. január. 19., vasárnap - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 347
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

Az év végi időszakban a Jegymester.hu vásárlói is hozzájárulhatnak az Élelmiszerbank munkájához.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-25

Egy brit cég csatornákban suhanó kapszulákkal reformálná meg az árufuvarozást.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-18

Mi is pontosan az Európai Élelmiszerhálózat? 

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

50 tonna élelmiszert szállított az élelmezési világnapi konvoj.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-23

Az akcióval a hazai termékek preferálására igyekszik ösztönözni a fogyasztókat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

Idén 80 kamionból fogják árulni az ínyencségeket a Nemzetközi Street Food Fesztiválon.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-28

A szálló por mintegy 80%-át kiszűrő légtisztítóval rendkívül tiszta levegő biztosítható a logisztikai központban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-02

Az USA-ban a világ egyik legnépszerűbb ízesítő pasztájának szerelmesei számára néhány napra eljön a Kánaán.

#10
Store Insider
2019-07-12

Interjú a Variola Zrt. fiatal tulajdonosával, Müller Ádámmal.(x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.