hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 339
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-02

Az USA-ban a világ egyik legnépszerűbb ízesítő pasztájának szerelmesei számára néhány napra eljön a Kánaán.

#2
Store Insider
2019-07-12

Interjú a Variola Zrt. fiatal tulajdonosával, Müller Ádámmal.(x)

#3
Store Insider
2019-06-27

A Coca-Cola karácsonyi karavánja a legnagyobb nyári fesztiválokra látogat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-25

A kombinált árufuvarozás hazai fejlesztését szorgalmazza az MLSZKSZ.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-14

2019. június 15-én és június 16-án korlátozás nélkül közlekedhetnek a nehéz tehergépkocsik az utakon.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Úttörö technológiájával immár Németországban is megkezdte kísérletezgetéseit a Siemens.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Az egység 125 telepakolt kamionnyi áru befogadására alkalmas.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Erőteljes automatizációs hullám söpör végig az Egyesült Államok legnagyobb magánmunkáltatójának áruházain.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-06

Gazsi Zoltán vall az Eisberg cégpolitikájáról.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A logisztikai cég közel 50 millió euró megfizetését várja el egyes tehergépjármű-gyártóktól.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.