hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2217
#1
Store Insider
2019-03-22

Duna-Tisza közi Agrár Expót és Gasztronómiai fesztivált 2019. március 23-24-én Kiskőrösön.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#3
Store Insider
2019-03-21

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

A táplálkozási divat teljesen átalakította étkezésünket.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

A márka népszerű hírességekkel indít csatornát a videómegosztó oldalon.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-14

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#7
Store Insider
2019-03-14

Tartalommarketing, branded content, közösségi véleményvezérek. Mindkét verseny nevezési határideje április 11.

#8
2019-03-13
08:30:00

Toborzási és employer branding kampányok a Facebookon / Instagramon, lépésről lépésre. Március 13-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon. 

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Idén is megszervezik az OGYÉI vízivás-népszerűsítő kampányát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.