hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2270
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-25

Interjú Ondré Péterrel, az Agrármarketing Centrum ügyvezetőjével.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-24

A márkák gyümölcsöző együttműködését „a korábbiaknál lazább, fiatalosabb, dinamikusabb stílusban" mutatja meg.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-20

Számít az esemény mértéke és léptéke a specializálódó fesztiválok között.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-18

Több fontos kereskedelmi, reklám- és marketingszakmai elismerésben részesült a SPAR Magyarország.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-14

Az Unilever és a Dove Men + Care kampánya a kispapák extra szabadnapjaiért.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

Öt klímabarát tipp és Thomas Pesquet asztronautával készített kampányvideó.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-12

Az államban jelenleg is vizsgálják, mi lenne, ha az egészségtelen élelmiszerek semleges csomagolást kapnának.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-07

A Coca-Cola vállalásaival párhuzamosan, plakát kampányba is kezdett.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-06

A tejfogyasztás fontosságára hívták fel a figyelmet a Tej Világnapi fesztiválon.

#10
Store Insider
2019-06-04

1500 diák került közelebb a hazai agráriumhoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.