hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2316
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

A tengerpartokon az eddig gyanítottnál sokkal gyakoribb lehet az előfordulásuk.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

130 százalékkal bővült az alkoholmentes radlerek forgalma. 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-11

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a vállalat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

Íme, 50 élelmiszer, amelyek fogyasztása az emberi szervezet és a bolygónk számára egyaránt kedvező.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-06

Egy, a jellegzetes mosolyáról ismert, nyugdíjazott villamosmérnök lett a cég legújabb hazai reklámarca.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-06

A Kiosk nyerte a márka új, átfogó, purpose-alapú kommunikációs platformjára kiírt pályázatot. 

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-04

Nem egyszerű megfelelni a fogyasztók igényeinek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

A projekt részét képező reklámok a gasztronómiai újítások öröme köré épülnek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A rágómárka már negyedszer kér minket is, hogy a hátrányos helyzetű gyerekeket segítsük magabiztosabbá tenni.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-29

A hazai tenyésztők a tőkehús 70 százalékát külföldön értékesítik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.