hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 112
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-02

Megújuló energiából juthat versenyelőnyhöz a Gallicoop a világpiacon.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

A várhatóan 2021 -ben elkészülő új üzemben napi 1,3 millió darab termék előállítását tervezik.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

További egyszer használatos műanyagtermékek betiltását javasolja az ITM.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-30

Az Unilever 15 milliárdos beruházással bővíti a Domestos magyarországi gyártóbázisát.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-01

A Logisztikai Egyeztető Fórum (LEF) szerint kiemelt közfeladatot ellátó személyeknek kell nyilvánítani az árufuvarozásban dolgozókat.  

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-04

Az új beruházás megvalósítása után a cég immár kukoricakeményítő előállítására is képes lesz.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

A 2,2 milliárd forintot meghaladó összegű beruházás átfogja a termelési folyamat jelentős részét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-08

Az elmúlt fél évben tapasztalt fellendülést követően alábbhagyott a lelkesedés.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-02

A cég a mátészalkai beruházást másfél milliárd forintból valósította meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.