hirdetés
2020. január. 28., kedd - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1240
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-22

Nemes célból fogott össze karácsonykor az Élelmiszerbank és a Bonduelle.

#2
Store Insider
2020-01-22

Jótékonysági kezdeményezések és programok garmadáját segíti az áruházlánc.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-20

A Nébih szezonális kontrollja vegyes eredményekkel zárult.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-17

Mindössze tíz másodpercre volt szüksége tavaly a leggyorsabb NetPincérezőnek, hogy kiválassza rendelését.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-16

Túl a Black Friday-en: ezek voltak 2019 legszezonálisabb online rendelt termékei.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-15

Az internetezők tárgyak helyett már inkább élményeket vásárolnak ajándékba egy felmérés szerint.

#7
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-01-14

"Tudatosan igyekszem időt szakítani rá, hogy főtt ételt egyek."

#8
Store Insider
2020-01-13

Dörnyei Krisztina Rita Csomagolásmenedzsment című könyve dizájn-, marketing- és gyártási szempontokkal.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-13

A Coca-Cola a vásárlók közreműködésével juttat el adományt a rászorulóknak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-13

2019-ben több mint félmillió termék árát ellenőrizte a fogyasztóvédelem.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.