hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

A tavalyi szintet is meghaladhatja az értékesítés az ünnepek alatt.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Több mint 200 tonna sonkával készül az ünnepre a vállalat.

#3
Store Insider
2018-12-17

A Tetra Pak 3 tippel segít csökkenteni a csomagolás mennyiségét a környezettudatos karácsony jegyében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

250 négyzetméter műjégre volt szükség a folyosók beborításához.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A karácsonyi időszakban akár negyedével is nőhet az átlagos vásárlói kosár.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-26

A december 24-i nyitvatartási idő rövidítését kéri a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A szeretteinek semmiképpen se ajándékozzon hamisított és ellenőrizetlen forrásból származó termékeket!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.