hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Nem könnyű megállapítani, hogy környezetvédelmi szempontból ideális esetben kinek mit kellene ennie.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-13

A Nestlé vállalja, hogy 2050-ig nullára csökkenti üvegházhatású gázkibocsátását.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-07

A L’Oréal nem sokkal a Föld Napja után közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

Az ALDI Magyarország karbon semlegesség projektjével idén is elnyerte a CSR Hungary díját.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

A Jófogás tavaly 40 Szabadság-szobornyi fémhulladékot spórolt meg.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. háztartási naperőművet helyezett üzembe soproni üzleténél.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A HEINEKEN Hungária futótűzként terjesztené tovább „műanyagpohár mentes május” mozgalmát.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

A gyártás és a hulladékképződés teljes folyamatának környezeti hatásait felmérték a brit kutatók.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Az ALDI elkötelezett a működéséből származó károsanyag-kibocsátások csökkentése mellett.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2017-11-14

A hazai vezető vállalatok 80 %-ának már vagy van karboncsökkentési stratégiája, vagy dolgozik rajta.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.