hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 580
#1
Store Insider
2019-04-10

5+1 őrült ételpárosítás, amelynek nem lenne szabad működnie.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#3
Store Insider >> karrier
2019-03-25

Békefi László hazatér, hogy átvegye Magyarország legnagyobb üdítőital palackozójának vezetését.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

A táplálkozási divat teljesen átalakította étkezésünket.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

A márka népszerű hírességekkel indít csatornát a videómegosztó oldalon.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Az élelmiszeripari gépeket előállító cég a helyi gyártócsarnokába verbuvál munkaerőt a központon keresztül.

#7
Store Insider
2019-03-01

Dr. Kertész Márton lett a Deloitte Legal Erdős és Társai Ügyvédi Iroda munkajogi és compliance vezetője.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

Yiannis Kesisoglou Galántai Györgyöt váltja a poszton.

#9
Store Insider
2019-02-18

Dr. Kóka Gábor veszi át a Deloitte Private közép-európai régiójának vezetését.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

A sörgyártó a Waberer’s csoporttól igazolta a szakembert.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.