hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-27

Új technológiák, okos megoldások az FMCG TOP 2018 konferencia második napján.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Cikkünk a növekedés esetleges akadályait és leküzdésük módszereit ismerteti.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-21

Általában kettő–öt, de esetenként akár tíz százalékkal is növelhető egyes kategóriák bolti forgalma kategóriamenedzsment révén. Kategóriamenedzsment külföldön.

#5
Store Insider
2017-06-06

Bányi Katalin kereskedelmi és marketingigazgató Svájcban folytatja, a cég kettébontja a feladatkörét.

#6
Store Insider
2017-06-01

A Laurel Kft. innovatív megoldásai hatékonnyá teszik a vevőkiszolgálást, miközben a legnagyobb eredménynövekedést biztosítják az üzletek számára. (x)

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-07

Ezt a kérdést járja körül a Nielsen kategóriamenedzsment workshopja.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-02

A SPAR Magyarország beszerzési csoportvezetője a közelmúlben vehette át a VinCE magazin által alapított VinCE Awards versenyen „A legjobb borbeszerző” címet.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-07-02

2015. július 1-jétől Fabrizio Sforza tölti be a Danone Kft. kereskedelmi igazgatói posztját. 

#10
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2012-06-19

Az élelmiszer-ipari óriáscég a Grey/G2-t bízta meg shoppermarketing feladatainak ellátásával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.