hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 54
#1
Store Insider
2019-03-14

A Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatója nyerte az Olivier Roellinger nevű rangadó kelet-európai döntőjét.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Egy év alatt 70 százalékkal emelkedett.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A paradicsomszószgyöngyök a közkedvelt halikrákkal megtévesztően hasonló módon viselkednek a szájban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Tavaly év végén ukrán termékek tömkelegére vetett ki embargót Oroszország.

#5
Store Insider
2018-06-05

24 órás, világkörüli ünneplésre készül a Moët & Chandon.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-09

A szakma szerint garantáltan lesz új magyar Michelin-csillagos étterem.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A ponty mellett más fajtákra is egyre inkább vevők a vevők.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Egy új gigantikus szereplő halkan kezdi totálisan bekebelezni a halikrák piacát.

#9
Store Insider
2017-06-16

A Moët & Chandon szervezte, idén először Magyarországon is egy csomó helyen lehetett pohárral kérni a pezsgőt.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

Egységes sztenderdek alapján szakértők bírálják el az előválogatáson átesett több mint 200 bort.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.