hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 146
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-17

Kerékpárokkal könnyíti az irodai dolgozók visszatérését a Szentkirályi Magyarország elnöke.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-22

Fenntartható higiéniai megoldást fejlesztett a Geometry a kiskereskedelmi szektornak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Az online értékesítési felület használata ingyenes.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-19

Plakátkampánnyal bővül a Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalom.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#6
Store Insider
2020-05-08

Az aktualitás, az előremutató digitális megoldások nyújthatnak hatékony segítséget a vírusjárvány idején is.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-27

Milyen változások jönnek a kijárási korlátozás hatására? Lesz-e újabb vásárlói roham? Újabb vásárlási szabályok és nyitvatartás - összefoglalónk.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-23

A munkahely elhelyezkedése a legfontosabb, amikor állást keresünk.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-09

A Bonami útmutatója, hogy karácsonykor milyen (tárgyi) meglepetésekkel okozhatjuk a legnagyobb örömöt.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-26

Magyarországról az Apro'Tech csapatát díjazták az energiaszegénység elleni program döntőjében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.