hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 180
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-06

Megkezdődött a Kika üzletek átalakítása: októbertől új tulajdonosa, az XXXLutz nevét veszik fel a lánc hazai áruházai.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

A világjárvány a második negyedévben óriási lendületet adott a globális internetes kereskedelemnek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-30

Több mint 4,7 milliárd korona a cseh sörgyártás és kereskedelem vesztesége a járvány következtében.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

Hogyan lehet kezelni a munkaerő optimalizálást ilyen vészterhes időkben?

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-24

Az Erste elemzője szerint a vártnál jobban kezelték a válsághelyzetet a hazai kisvállalkozók.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-02

A különadó miatt a Spar a teljes működési struktúrában racionalizálja a költségeket.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-26

A kkv-k felét súlyosan érintette a hirtelen leállás.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-06

Az élelmiszerboltokban 15%-kal többet, a ruházati boltban fele annyit vásároltunk.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-23

Továbbra sincs ember mezőgazdasági feladatokra - hosszabb távon a munkaerő kiváltása a járható út.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-27

Webáruházat indított a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság a helyi termelők támogatására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.