hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 65
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Nagyszabású kereskedelmi egyezmény lépett hatályba az EU és a felkelő nap országa között.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

Az EU és az USA közötti szabadkereskedelmi egyezmény a mezőgazdasági termékeket nem fogja érinteni.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Az európai agrártermelők és a japán autógyártók a legnagyobb nyertesei a megállapodásnak.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-13

Az uniós kereskedelmi megállapodások hozzájárulnak a növekedéshez.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-08

A Tudatos Vásárlók Egyesülete a lengyel, cseh és szlovák partnereivel regionális Fairtrade projektet indított.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az új piacok számos lehetőséget tartogatnak a hazai élelmiszerexportnak. 

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-20

Borús időszak köszönhet be a sajt-, joghurt- és vajkedvelő britekre.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A két ország megállapodásának legnagyobb nyertesei az agrártermelők.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

Az országba kiutazva a Food and Hotel Asia kiállításon folytatott tárgyalást az FM helyettes államtitkára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.