hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 439
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

A beruházás része többek között egy diószárító gép és egy gyümölcsfeldolgozó gépsor is.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Meghirdette innovációs versenyét az agrárkamara.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Megjelentek az agrár- és élelmiszeripari cégek által igénybe vehető átmeneti támogatásokról szóló rendeletek.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-09

Nagy István: a koronavírus után a legfontosabb dolog a fejlesztés.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-08

Becslések szerint mintegy 500 ezer tonnára lehet számítani az évi, átlagos 800-900 ezer tonnával szemben.

#6
Store Insider >> pályázat
2020-05-29

Új, jelentős értékű pályázati csomagot hirdet az agrártárca.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

 A járványügyi korlátozások mellett is zajlik a pedagógus-továbbképzés.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A járványhelyzet miatt ugyanakkor kicsit más keretek között fog sor kerülni az eseményre.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-19

Új internetes értékesítési platform indult mezőgazdasági termelők számára.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

A mínuszok gyakorlatilag már mindegyik gyümölcsfajnál jelentős virágkárokat eredményeztek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.