hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 380
#1
Store Insider
2019-03-22

A magyar mezőgép-piac 2018-ban is dinamikusan növekedett, ezzel rekordforgalmat ért el.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Hét ország közös nyilatkozatban kérte a termeléshez kötött agrártámogatások növelését.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-28

Magas színvonalon, folyamatosan képesek megfelelni az elvárásoknak a magyar zöldség- és gyümölcstermelők.

#4
Store Insider
2019-02-25

Fontos cél, hogy a fiatalok az élelmiszergazdaságban piacképes, vonzó életpályát találjanak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Számukra rendkívül fontos lenne, hogy Nagy Britannia ne megállapodás nélkül lépjen ki az Európai Unióból.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-19

Az Agrárdigitalizációé és a megújuló mezőgazdaságé a jövő.

#7
Store Insider
2019-02-14

A kiállítók március végéig kedvezményesen jelentkezhetnek.

#8
Store Insider
2019-02-07

Az indiai kormány a korábbi kétszeresére emelte a vöröshagyma exporttámogatását.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-04

Az élelmiszerek mennyiségének és minőségének javítása mel­lett kötelezte el magát az eggyé váló UPL és Arysta.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Idén Ledó Ferenc vehette át az elismerést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.