hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 120
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

Izzasztóan nehéz puzzle játékkal kedveskedik (?) híveinek a Heinz.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-21

A szendvics 50 éve került fel a McDonald’s étlapjára.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Az öt napos eseményen az Agrármarketing Centrum közösségi standdal és nyolc kiállítóval van jelen.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-03

A HISTORY bemutat 6 magyar újítót, akik megváltoztatták a világ étel- és italkultúráját.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-20

A KPMG szerint a cég 5 év alatt 153,4 milliárd forinttal járult hozzá a magyar GDP növekedéséhez.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-17

Pezsgő, virsli, házibuli a Kométa mindennapok felmérésében.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-05

Érdekes módon karácsonyi különlegességnek szánják.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-29

A 2,2 milliárd forintot meghaladó összegű beruházás átfogja a termelési folyamat jelentős részét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-12

A Burger King immár Magyarországon is bevezeti új, növényi alapú „húspogácsát” tartalmazó szendvicsét.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-14

A boltok polcain a Cheetos Mix-Ups temékcsalád Mega Fun és Streed Food ropogtatnivalói.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.