hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 111
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-14

A boltok polcain a Cheetos Mix-Ups temékcsalád Mega Fun és Streed Food ropogtatnivalói.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-19

Szó sincs gyártási hibáról.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-17

A ketchupok Szupermenta tesztje rávilágított a jelölések hibás gyakorlatára.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

A projekt részét képező reklámok a gasztronómiai újítások öröme köré épülnek.

#5
Store Insider
2019-08-21

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

#6
Store Insider
2019-07-16

Így készült gyermekkorunk kedvence.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-02

A kísérlet eredményei reménykeltőek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-02

A termékcsaládot bemutató reklámfilm legalábbis ezt sugallja.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

A negyedik hónapban a Kométa, a Globus és az Obi hirdetése birizgálta meg leginkább az agyidegeket.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Pillanatnyilag a cég 59 amerikai éttermében lehet hozzáférni a szendvicshez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.