hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 245
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

Mézüzemet és sertésfarmot adtak át a Vajdaságban a magyar kormány gazdaságfejlesztési programjának részeként.

#4
Store Insider
2019-02-22

Élelmiszer-Higiéniai és –biztonsági rendezvénysorozatot tart a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Az ágazatot érintő cselekvési tervet ismertetett az ÉFOSZ közgyűlésén az agrárminiszter.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-28

A kereskedelem digitalizációja nem csak egy webshop indítását jelentheti, hanem az elektronikus számlázást, vagy a fizikai bolt digitalizációját is.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

A közepes és a nagy élelmiszeripari vállalatok ismereteinek bővítését célozta a tanácskozás.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Nagy István mezőgazdasági miniszter stratégiai fontosságúnak tartja a hazai feldolgozóipar fejlesztését.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Az anyaország erősödhet, ha a külhoni magyar vállalkozások is megjelennek a magyar piaci folyamatokban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

A nyár végi megtorpanást követően decemberben ismét növekedett a mutató.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.