hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 299
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-29

Számolgathatnak a kisboltok, hiszen 2021-től kötelező lesz a bankkártyát elfogadni. De miért is nem kártyáznak szívesen most?

#2
Store Insider
2020-06-02

Fennállásának 15. évfordulóját ünnepli a Manna ABC.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

Független kisboltok és vásárlóik egészségének megóvására indult program.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Házhozszállítás a sarki kisboltból is – így változtatta meg a koronavírus a vásárlási szokásainkat.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-17

A tartalékok felélésével egyre több üzlet kényszerül újranyitásra.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-16

Valóban csak a multinacionális láncok fognak fizetni?

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-14

Folyamatosan egyeztetnek és megosztják egymással a járvány terjedése ellen bevezetett legjobb gyakorlatokat. 

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-05

Szálljon ön is versenybe Az Év Boltja 2020 díjért! 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-06

A webpiac térnyerése csupán egy a faktorok között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.