hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1443
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-17

A GVH engedélyezte az eMAG és az Extreme Digital egyesülését.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A 30 százalékot 2019-ben is meghaladhatja a növekedés üteme.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-15

Újgenerációs bevásárlóközpontok trendjei a közép-kelet-európai régióban.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-10-09

Az élelmiszeripari KKV-k versenyképességéhez elengedhetetlen a megfelelőség támogatása. 

#5
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M díj
2019-10-04

Gratulálunk győzteseinknek! Immáron második alkalommal rendezte meg Mentes-M versenyét a PPH Média és a Store Insider.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-03

Augusztusban a csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene 45,8 százalékkal emelkedett.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-02

Tudósítás a 8. Laurel Retail Konferenciáról – 2. rész.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-02

A kereskedelempolitika önálló államtitkárságot kap az Innovációs és Technológiai Minisztériumban.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-30

Meglepő ízkombinációk és újszerű termékötletek a SPAR termékinnovációs versenyének legjobbjai között.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-24

A szektor a nem elhanyagolható mértékű munkaerőhiány ellenére is kifejezetten termelékeny tud lenni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.