hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1546
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-13

A plázák új világát hozhatja el egy mostani döntés.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-13

250 új, kereskedelmi, logisztikai és informatikai munkahelyet létesít az ALDI Magyarországon.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-12

A hazai kiskereskedelemben rendkívül kelendő volt a termék.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-05

Az üzletek a hatodik hónapban már járványügyi korlátozások nélkül lehettek nyitva az egész országban.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-04

A Henkel többségi részesedést szerzett a gyorsan növekvő, közvetlen fogyasztói (D2C) üzletben.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-29

Egy pandémia hatásai: Kurucz Péter, kereskedői kapcsolatok igazgató, Nielsen Connect.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-21

A cég 12 hónap alatt 20 százalékos piaci részesedést kíván elérni a hazai kávépiac prémium szegmensében.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-20

A második negyedévben jelentősen visszaesett a „folyékony kenyér” forgalma.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-15

Nem befolyásolta a Covid-19 a női szőrtelenítő termékek és borotvák forgalmát.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

A luxuscikkek piacán ugyanakkor hiányoznak a pénzes vevők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.