hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1457
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

1993-ban nyílt meg az első Rossmann.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-06

Októberben a kiskereskedelmi üzletek eladásai éves szinten 6,2 százalékkal nőttek.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-05

450 tonna csokimikulás (8,5 millió darab) került a csizmába vagy a fa alá a tavalyi ünnepi szezonban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-02

Nem jókedvében.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-29

Érdemes az élelmiszer- és üdítőipari üzemek energetikájának fejlesztésében előre gondolkodni. (X)

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-22

Hiába alakították át a láncot, a lengyel Tesco februárra kivonulhat.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-21

Az idén lépheti át először az amerikai karácsonyi forgalom az ezermilliárd dollárt.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-20

A cég nyereményjátékkal tette emlékezetessé saját 15. születésnapját.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-14

A 2020 márciusában megjelenő italok némelyike koffeint is tartalmaz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.