hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1520
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Már megindult az újranyitás.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-22

Fenntartható higiéniai megoldást fejlesztett a Geometry a kiskereskedelmi szektornak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

A COVID-19 világjárvány hazai megjelenése a vásárlási szokásokat seperc alatt átalakította.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

A Natur*Pur tejeknél sikeresnek bizonyult egyik gyakorlatot a cég kiterjeszti immár az üdítőitalaira is.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

2010 óta 25 ezerrel lett kevesebb az üzlet.

#6
Store Insider
2020-05-14

Így kapják a dolgozók a cafetériát a járvány alatt: más-más módon reagálnak a cégek.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-14

Már exportra is jut a termékekből.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-12

A járványhelyzetben is minél több hazai termelővel bővítené beszállítói körét az Auchan.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-11

A gyümölcsök ára például éves szinten több mint 30 százalékkal emelkedett.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-06

A különadó és lehetséges következményei.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.