hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1004
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Az élelmiszerforgalom bővülésének mértéke mindazonáltal 2017 áprilisa óta a legalacsonyabb volt.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-02

Százezer liter krémet és szérumot szívott be a magyarok arcbőre.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Miért érkezik meg nehezebben az FMCG-szektor az online térbe?

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-23

Az üzemben készülő almaszirmot elsősorban kiskereskedelmi forgalomban tervezik értékesíteni.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-04

A kuponos napok hónapjában 40 %-al ugrik meg a dekorkozmetikumok értékbeli forgalma.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Februárban a kiskereskedelmi forgalom 8,4 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-27

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-növekedésre, számít.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A lakosság számára a legkülönbözőbb médiafelületeken próbálják vonzóvá tenni az ínyencséget a szervezők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.