hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 995
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A lakosság számára a legkülönbözőbb médiafelületeken próbálják vonzóvá tenni az ínyencséget a szervezők.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

Az internetes és csomagküldő szolgálatoknál féléve a legszerényebb mértékben nőtt a kereslet.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

A csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene 30,8 százalékkal emelkedett.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Élelmiszerre 2018-ban 1835 milliárd forintot költött a lakosság.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A nyers és a kiigazított adat szerint is ennyi volt a bővülés mértéke.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-31

Decemberben tizenegy éve a legnagyobb mértékben csökkent a német kiskereskedelmi forgalom.

#9
Store Insider
2019-01-30

18000 boltban közel 2300 milliárd forintot hagytak ott a magyarok 2018-ban.

#10
Store Insider
2019-01-24

Hosszú idő után most először 5 százalék alatti lett a kiskereskedelmi forgalom növekedése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.