hirdetés
2020. február. 19., szerda - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1046
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-11

Fontos technológiai előrejelzések az SAP-tól.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-05

2019-ben a forgalom volumene 6 százalékkal volt nagyobb az előző évinél.

#3
Store Insider
2020-02-04

Nielsen index: 2,5 billió forintot hagytunk ott a kiskereskedelemben 2019-ben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-03

2019-ben a magyar gazdaság az EU-ban az egyik leggyorsabb ütemben bővült.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-17

Kapszula és shake-alap: évi kétmilliárd forinttal küzdünk a túlsúly ellen.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-09

A visszaesés különösen a közép-európai érdekeltségeket érintette.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-07

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletekben 4,5 százalékkal bővült a forgalom.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-06

Interjú Szitai Ádámmal, a Partner in Pet Food értékesítési igazgatójával.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-03

A FÉSZ elnöke szerint 2019 első félévében is nőhetett a magyar áruk polci részesedése.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-13

Pillanatok alatt elkapkodták a boltokból, de péntektől újra kapható a szaloncukor Erős Pistával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.