hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 22., csütörtök - Csilla, Noémi.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1128
#1
Store Insider >> Vásárló
2021-04-22

Javult a helyzet összességében, ám még van tér a fejlődésre: sok az öreg, nagy energiafogyasztású gép - sokat lehetne spórolni az újakkal.

#2
Store Insider >> Kereskedő
2021-04-19

A fizikai üzletek lezárása korábban elképzelhetetlen tempóra pörgette az online vásárlásokat. A járvány következtében több évet „öregedett” a hazai e-kereskedelem, és megnyerte magának a hazai vásárlók jó részét.

#3
Store Insider >> Kereskedő
2021-04-16

Közben a munkaerőpiacról is kedvező adatok jelentek meg.

#4
Store Insider
2021-04-16

Az öt legjelentősebb hazai sörgyártó együttes termelése 1,055 millió hektoliter volt az első negyedévben, ami mindössze 0,3 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.

#5
Store Insider >> Kereskedő
2021-04-09

Idén februárban az előző hónaphoz képest 1,2 százalékkal, tavaly februárhoz mérten 5,9 százalékkal csökkent a kiskereskedelem forgalma - közölte a KSH.

#6
Store Insider >> Márka
2021-04-08

A közel 600 vegyület egyidejű és gyors detektálására képes WESSLING Hungary Kft. mostantól értékes adatokkal segíti a növényvédőszereket határérték felett tartalmazó gyümölcsök, zöldségek kiszűrését.

#7
Store Insider >> Kereskedő
2021-03-18

A húsok és húskészítmények fogyasztói árának gyakori változását okozza az alapanyagok szélsőséges árhullámzása.

#8
Store Insider >> Kereskedő
2021-03-10

Keserves időket élnek a kereskedők, hiszen forgalomkiesést és veszteséget kell elkönyvelniük, túlnyomó többségük azonban belátja, hogy most a járvány elleni védekezés az első. 

#9
Store Insider >> Márka
2021-03-09

Mostantól laktózérzékenyek is választhatják az ENERGY COFFEE-t.

#10
Store Insider >> Márka
2021-03-05

2020-ban a műszaki cikkek globális piacának bevétele meghaladta a 2019-est - derül ki a GfK legújabb felméréséből.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Hogyan készítsem fel cégemet a pályázati források fogadására? - A felkészülés sakklépései 7+1 pontban. Vendégünk Kasza Sándor, a Pro-Futura Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.