hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1022
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-16

Az idei második negyedévben is bővült a kártyás fizetések mértéke - közölte az MNB.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-04

Az élénkülés motorjai főleg az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletek voltak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Immár a hurka- és májasgyártással is meg lehet ismerkedni a „TANULJUNK EGYÜTT!” program keretében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Egész évre vonatkozóan 4,3 százalékos GDP-bővüléssel számol a gazdaságkutató intézet.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-12

Az Ext­­­re­me Digital és az eMAG küszöbönálló fúziója átrajzolhatja a hazai e-kereskedők erőviszonyait, és a globális trendek beszivárgása is formálja a szektort.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-08

Az Unilever még közelebb került a 2025-re kitűzött környezetvédelmi céljainak megvalósításához.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

A 300 millió liternyi üdítőt jellemzően a 400 m²-nél nagyobb alapterületű üzletekből szerezzük be.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-02

5,2 százalékos volt a bővülés.

#9
Store Insider
2019-07-17

32 milliárd forint értékben fogyott 171 millió darab energia- és sportital.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-11

A cég Európában elsőként Belgiumban vezeti be a környezetbarát csomagolást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.