hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 58
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A kormány továbbra is védi az élelmiszerbeszállítókat a nagyobb kereskedőknek történő eladásoknál.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

Változtak az eljárási szabályok.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

Hosszú idő után először mérséklődött éves szinten a boltok forgalmának volumene.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

Az Európai Bíróság a kormánynak adott igazat az élelmiszerlánc-felügyeleti díj ügyében.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-02

A különadó miatt a Spar a teljes működési struktúrában racionalizálja a költségeket.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

Számos piaci szereplőnél lehet indokolt az állami segítségnyújtás.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A NAK felhívja az áruházláncok figyelmét, hogy törvényesen és tisztességesen járjanak el a beszerzéseik során.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Újabb nehezítést kaptak a kereskedők.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-06

A különadó és lehetséges következményei.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-29

A járvány után is fizetni kell majd.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.