hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 354
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#2
Store Insider
2019-01-30

18000 boltban közel 2300 milliárd forintot hagytak ott a magyarok 2018-ban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

A Tej Terméktanács szerint ma már több a magyar, mint a külföldi tej a boltokba.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A technológiai kiállításon prezentált, hordozható gép óránként tíz kenyeret tud teljesen egyedül előállítani.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

A decemberi forgalom 12 százalékot hoz a 170 milliárdos édességpiacnak.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Októberben, éves szinten.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az internetes értékesítésre vállalkozó cégeknek érdemes nagyon körültekintően megkötniük szerződéseiket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Szeptemberben 4,4 százalékkal nőtt a forgalma.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Lehet, hogy az ország piaca kezd telítetté válni.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.