hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 22
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-23

Egyre nagyobb csinnadrattával lehet csak átlépni a fogyasztók ingerküszöbét.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-24

Az alternatív valóságok mellett.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

Egy új mobilapplikáció virtuális kihajtós könyveket ugraszt elő a cég whiskey-s üvegének címkéiből.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-16

Alkalmazott kiterjesztettvalóság a DS Smith Packaging budapesti PackRight Centerében.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Az IKEA önjáró tereinek hét modellje között kávézó és zöldséges is szerepel.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

Amint az egy kísérletben kiderült, könnyen rákapnak a neonikotinoidokra.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Persze csak akkor, ha a fogyasztó is úgy akarja.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A vállalat a legújabb szépségipari tech innovációival vesz részt a párizsi világkonferencián.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.