hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 106
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-07

Két nap alatt elbírálják a 45 millió alatti hitelkérelmeket.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

A kkv-k technikai fejlesztésére, illetve a munkavállalók digitális képzésére nyújthat forrásokat.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Magas a kkv-k beruházási szándéka: informatikai fejlesztésekre készülnek a legtöbben. 

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Magyar Fejlesztési Bank együtt kívánják elősegíteni a cégek érvényesülését.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Hitelfelvevőnként minimum 150 millió forint, maximum 3 milliárd forint igényelhető.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Rögös út előtt állnak a legfontosabb magyar iparágak.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2017-11-30

Fontos feladat a kkv-k külpiaci szerepvállalásának erősítése a közeljövőben.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

18,3 %-kal nőttek a beruházások a 3. negyedévben. Ez egyre több munkahelyet jelent - mondta Varga Mihály.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.