hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 466
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Gyorsít az Európai Bizottság a versenyképesség növelésben.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Új uniós szabályokat fogadhatnak el a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok ellen.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A sikerük egyik fontos tényezője, hogy nyitottak az uniós források bevonására.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Az előző negyedévi mélyponthoz képest javultak a hazai vállalatok eredményvárakozásai.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

2019-2022 között, az általa kezelt 5 kockázati tőkealapon keresztül helyezi ki az összeget a cégekhez.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

Környezeti szempontból fenntarthatóan működő cégek érdemelték ki a minősítést.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-25

Jogelllenes adatkezelés miatt megszületett az első hazai bírság.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-31

A mikrovállalkozások a legoptimistábbak, az ipar a húzóerő.  

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.