hirdetés
2020. március. 28., szombat - Gedeon, Johanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 511
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-25

A cég számos eszközzel járul hozzá a globális koronavírus-járvány elleni küzdelemhez.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-20

A kormányok rengeteg különböző intézkedést hoznak a csődközeli állapotba került cégek megsegítéséhez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-18

A koronavírus felbukkanására adott átgondolatlan válaszokkal könnyen alááshatják alkalmazottjaik lojalitását.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-17

A következő hetekben 1 milliárd eurót irányít át az uniós költségvetésből a kkv-k megsegítésére.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-09

Adatvédelmi tanácsok vállalkozásoknak - vis maior idején. 

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-28

A ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-27

Jó pénzügyi év elé néznek a kkv-k.

#8
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-02-26

A magyar kkv-k az innováció területén lemaradásban vannak, de most segítséget kaphatnak a fejlődésükhöz.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Nyolc pontból álló Klíma- és természetvédelmi akciótervet mutatott be a magyar állam.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-29

Javult a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara megítélése a vállalkozások körében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.