hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 536
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Online szakmai találkozón mutatták be, hogy a magyar cégek miként válhatnak sikeressé a külföldi piacokon is.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

Az agrár-élelmiszeripar szereplőit kérdezik a Covid-19-járvány hatásairól.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-24

A kezdő cégek számára az egyik legnagyobb fejtörést a fejlődéshez szükséges mennyiségű tőke bevonása okozza.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-23

 A CER Csoport új mozdonyok beszerzésére fordít 2,2 milliárd forint összegű tőkebefektetést.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-22

A vírusjárvány mérsékelten hatott a cégvezetők várakozásaira.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-20

Mind ennek persze előfeltétele, hogy a megfelelő technológiai partnerek egymásra találjanak.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Digitális felkészültségben ugyanakkor széles szakadék tátong az egyes szektorok között.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-01

A cégek vírusjárványra adott megoldásait várja a K&H családi vállalatok kiválósági díj.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A forgalmazható italmárkák körének korlátozását tiltó törvénymódosítási javaslat számos jogi kérdést felvet.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-25

Július 1-jén életbe lép a NAV online adatszolgáltatási kötelezettség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.