hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 473
#1
Store Insider
2019-05-31

A te munkahelyed igazán szerethető? Mutasd meg, hogy felkerüljön a Szerethető Munkahelyek térképére!

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-30

Az ágazat modernizációjára kiírt pályázatokat ismertette az infokommunikációért felelős helyettes államtitkár.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-27

.Próbálja ki!

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-17

A jövőben a bank konzultációkkal, előrejelzésekkel és elemzésekkel fogja támogatni a bortermelők munkáját.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-02

Jelentősen mérséklődött a vállalkozásokat érintő adókkal és járulékokkal kapcsolatos eddigi negatív hangulat.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

A legígéretesebb kis- és közepes vállalkozások fejlődését támogató projekt veszi kezdetét.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

Az új cafeteria szabályok nyomán érezhetően csökkent az ebben  gondolkodó vállalkozások aránya. 

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Gyorsít az Európai Bizottság a versenyképesség növelésben.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Új uniós szabályokat fogadhatnak el a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok ellen.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Egyre inkább az adatok diktálják az irányt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.