hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 358
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

Az élelmezésbiztonság és a klímaváltozás problémaköre is napirendre került a konferencián.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

A katasztrófák elleni védekezés jelentősebb gazdasági haszonnal jár a kedvezőtlen hatásuk kompenzációjánál.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Számos tényező rózsás közeljövőt vetít előre a szegmens számára.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

Egyik új kampányát ismét a bohócfóbiára építi fel a gyorsétteremlánc.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-05-06

Díjmentesen érhető el az aszálymonitoring-hálózat online felülete. 

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Az Európai Unió az elmúlt években felülvizsgálta az 1977 óta működő rendszert.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

A szektorban jelentkező kihívásokról és a lehetséges megoldásokról beszélt Nagy István.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-23

Mintegy 300 hallgató vett részt a debreceni eseményen.

#10
Store Insider
2019-04-23

Érezteti hatását a térítésmentes kiosztás csökkenése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.