hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 346
#1
Store Insider
2019-03-22

Ma a vízelvezetés helyett a víz megtartására kell törekedni.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Mostanában sok nehézséggel küzdenek a szektor szereplői.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-05

Kontinensszerte megsanyargatja az olívatermést az időjárás.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Közösen indított el aláírásgyűjtési akciót a NAK és a MAGOSZ.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Aggasztó jelentést adott ki a világ élelmezésének kilátásairól a FAO.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Úgy néz ki, az előállítása még a marhatenyésztés egyes módjainál is jobban hozzájárulhat a klímaváltozáshoz.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

De nem is cikóriából.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Ausztria kormánya több szervezettel karöltve intenzíven dolgozik a strapabíróbb növényfajták nemesítésén.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A cég egymás után háromszor kapott „AAA” minősítést a CDP-től.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.