hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

Egy magyar startup megreformálná az európai éttermek alapanyag-ellátási rendszerét.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

2019-2022 között, az általa kezelt 5 kockázati tőkealapon keresztül helyezi ki az összeget a cégekhez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Magyar Fejlesztési Bank együtt kívánják elősegíteni a cégek érvényesülését.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

Budapesten és Pest megyében közel 50 ipari kis- és középvállalkozást erősíti az Irinyi II. Kockázati Tőkealap.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

Magyarországon jelenleg az uniós átlag alatti eredményekkel működik az ágazat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A magyar fejlesztésű szolgáltatás felvirágoztathatja a kisebb fuvarozó cégeket. /FRISSÍTETT!/

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-12-22

Irinyi Terv is a magyar gazdaság hosszú távú növekedési feltételeinek megteremtését célozza meg.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-12-14

Cél, hogy innovatív termékek, szolgáltatások jöjjenek létre és kerüljenek a nemzetközi piacra.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-23

A BCONSHOP alkalmazáshoz hasonló fejlesztés korábban nem létezett a magyar piacon.

#10
Store Insider XXI. évf. 3.szám
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-03-20

Kurucz Péter, a GS1 Magyarország után  valami teljesen újba vágta a fejszéjét. A  nulláról kezdte felépíteni egy nemzetközi cég, a Brandbank magyarországi bástyáját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.