hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 153
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

Több irányelv is módosult a Magyar Élelmiszerkönyvben.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-26

A felkelő Nap országában már kelendő az ital.

#3
Store Insider
2019-04-08

Persze kávé, de milyen? A kávéhamisítás felderítése kiemelt minőségbiztosítási cél az élelmiszeriparban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-28

Állítólag a cég ikonikus italának jól ismert ízvilágát kínálja a termék.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Immár kizárólag kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú italokat fog értékesíteni az intézményekben.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Egy kis innováció szerencsés esetben még a nagy múltú vállalatok nevét is csak tovább öregbíti.

#7
Store Insider
2018-11-23

A fiatalok szív- és érrendszeri haláleseteinek jelentős részét az energiaitalok okozzák, állítja egy új kutatás.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A rangos Ernesto Illy International Coffee Awards versenyen példátlan, de várható eredmény született.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-25

A gabonakávé minden napszakban fogyasztható.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.