hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2467
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-24

A cég idén is sikeresen tett eleget a Nemzetközi Élelmiszeripari Szabvány logisztikai része elvárásainak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-24

A márkák gyümölcsöző együttműködését „a korábbiaknál lazább, fiatalosabb, dinamikusabb stílusban" mutatja meg.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-20

Számít az esemény mértéke és léptéke a specializálódó fesztiválok között.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

A győztes gyermek labdarúgócsapat képviselheti Magyarországot Barcelonában.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-18

Több fontos kereskedelmi, reklám- és marketingszakmai elismerésben részesült a SPAR Magyarország.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-18

Meghatározhatja exportunkat a jövőben az új kivitelösztönzési stratégia.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

A negyedik hónapban a Kométa, a Globus és az Obi hirdetése birizgálta meg leginkább az agyidegeket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

Meghallgatásra lelt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara kezdeményezése.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-13

A pályázat útján kiválasztott, hazai gyártású élelmiszerek jövőre az INTERSPAR áruházak polcaira is felkerülnek.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-11

A SPAR vizsgálja, hogy a húskészítményeken felül, az egyéb saját márkás termékkategóriáinál hol csökkenthetné a felhasznált só mennyiségét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.