hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1450
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

Konferencia a 49 fölöttieknek szóló kommunikáció rejtelmeiről.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Tizenhat kiállítóval jelenik meg az Agrármarketing Centrum az amszterdami PLMA szakkiállításon.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

Az élelmezésbiztonság és a klímaváltozás problémaköre is napirendre került a konferencián.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

Az esemény fókuszában egyebek mellett az élelmezésvezetők munkájának támogatása áll.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

Valamivel ki kell tölteni a sertéstermelés visszaszorulása miatt keletkező űrt.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-03

Az ok az afrikai sertéspestis Kínában történő megjelenése.

#8
Store Insider
2019-04-29

Az elmúlt 10 év étrendkiegészítő-vizsgálatainak, illetve a sportolóknak szánt termékek tiltott hatóanyagai analitikai elemzéseinek tapasztalatait összegezték.

#9
Store Insider
2019-04-29

Nagy érdeklődés mellett, közel 400 fő részvételével lezajlott a 12. Hungalimentaria konferencia és kiállítás.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.