hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1432
#1
2019-04-25
09:30:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz, akinek folyamatosan változik az életmódja. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

A rászorulóknak a jótékonysági szervezet munkatársai juttatják majd el az adományokat.

#3
Store Insider
2019-03-22

Ma a vízelvezetés helyett a víz megtartására kell törekedni.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

#6
Store Insider
2019-03-18

Változhatnak a Magyar Élelmiszerkönyvet alakító szakbizottságok.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

A márka népszerű hírességekkel indít csatornát a videómegosztó oldalon.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-14

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Az étrend és az egészség közti kapcsolat volt a központi témája a debreceni rendezvénynek.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Többek között a mezőgazdaság tavalyi teljesítménye is szóba került az eseményen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.