hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 165
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Közel háromezer vezetőt kérdezett a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-27

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-növekedésre, számít.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

2019 eleje óta tarta tendencia.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A tavalyi esztendő utolsó negyedévében még emelkedett a mutató.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Kissé romlottak az üzleti és a fogyasztói várakozások.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

A nyár végi megtorpanást követően decemberben ismét növekedett a mutató.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A GKI idén 4,6 százalékos bővülésre számít.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A harmadik negyedévében a beruházások volumene 22,1 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A kereskedelmi bizalmi index október után tovább csökkent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.