hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15
#1
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-04-29

Időtakarékos megoldás a konyhában: megspórolhatjuk az előkészítés, pácolás hosszú folyamatát.(x)

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-06

Gazsi Zoltán vall az Eisberg cégpolitikájáról.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-17

Több mint 400 tonna virslivel készül az év utolsó napjaira a SPAR Magyarország saját húsüzeme.

#4
Store Insider
2018-09-26

A tanév kezdetekor különös figyelmet kell fordítani a szülőknek a (kis)iskolások táplálkozására.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

A direkt értékesítésnek komoly konkurenciát jelent az áruházláncok terjedése, fejlődése.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#8
Store Insider
2016-02-12

A Bell Csoport 2016. április 1-jével felvásárolja a konyhakész salátatermékekre szakosodott Eisberg csoportot és megkezdi saját tevékenysége bővítését ebben a szektorban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-05-15

Sali-Bulit tartottak az egészségtudatos étkezés népszerűsítéséért.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-03-23

Nosalty-Eisberg: integrált kampány koprodukció.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.